Informatie over bestellen, betalen, leveren en retourneren

Bij koffiebranderij de Koepoort bestelt u groene koffiebonen, verse gebrande koffiebonen, espressoapparatuur en koffietoebehoren.

In onze branderij in Serooskerke heten wij u van harte welkom. Hier ligt een deel van onze voorraad groene koffiebonen, staat onze brander en hier branden we meerdere keren per week verse koffie en hier kunnen we u ook informeren over onze apparatuur. De koffie staat klaar!

Bestellen
Wij bieden de producten die wij leveren aan op onze website. U kunt ze eenvoudig bestellen via deze site.
Heeft u liever persoonlijk contact? U kunt altijd bellen, of dus langs komen op de branderij.

Indien u een bestelling plaatst op de website, dan zullen wij uw bestelling zo spoedig mogelijk verwerken.
Artikelen die wij op voorraad hebben en voor 12:00 uur besteld zijn verzenden we meestal dezelfde dag.
Artikelen die wij moeten bestellen, of vers gebrande koffiebonen die wij voor u moeten branden verzenden we binnen enkele dagen.
Indien het langer dan duurt dan normaal (3-4 dagen) dan nemen we contact met u op.

Bestelt u verse gebrande koffie? We branden 2x per week koffie. Daarnaast hebben we meestal een beperkte voorraad op basis van eerder gebrande batches.
We zenden u derhalve zo vers mogelijke koffie die al vers is gebrand, of die we speciaal voor u branden.

Betalen
U kunt uw bestelling tijdens het bestelproces betalen.
Dit kan via Ideal, Creditcard of betaling via Klarna.
Als u via Paypal wilt betalen, dan ontvangt u de rekening en kunt u eenvoudig via de paypal-link betalen.
U kunt ook op rekening betalen, maar dit bieden we alleen aan voor bestaande klanten.

Leveren
Wij verzenden uw bestelling in principe via DPD, zij komen bij ons dagelijks de pakketten ophalen.
U ontvangt van ons een bevestiging met een track- en trace code.

De doorlooptijd is als volgt (maar afhankelijk van de postdienst);
Nederland: 1 dag
Belgie: 1-2 dagen
Duitsland: 2-3 dagen
Frankrijk: 2-3 dagen
Denemarken: 2-3 dagen
Overige landen op aanvraag.

Wij verzenden niet naar landen buiten de EU

Kiest u voor bezorgen op Walcheren? Dan komen wij uw bestelling op vrijdag of zaterdag bezorgen.

Afhalen is ook mogelijk, dit kan in Middelburg of Serooskerke. Neemt na uw bestelling contact met ons op, dan laten we weten wanneer uw bestelling klaar staat!

Annuleren / Retourneren
U kunt uw bestelling kosteloos annuleren zolang wij uw bestelling nier hebben verzonden.
Ook als u uw bestelling heeft ontvangen is het uiteraard mogelijk uw zending te retourneren indien deze niet aan de verwachting voldoet.
Artikelen die wij speciaal voor u hebben besteld of gemaakt kunnen niet geretourneerd worden en uiteraard kunnen geopende verpakkingen met koffie ook niet worden geretourneerd. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden (te vinden op de pagina ‘Over ons’)
De kosten voor een retourzending zijn voor rekening van de klant. Neemt u vantevoren even contact met ons op?
Wij geven u dan instructie met betrekking tot het retourneren. Uw betaling zullen we binnen 14 dagen aan u retourneren.

Garantie en service
Op al onze espressoapparatuur ontvangt u 2 jaar garantie.
Indien u problemen ervaart, neem dan contact met ons op en we zullen u zo goed mogelijk helpen!
Ook voor onderhoud en service bent u bij ons aan het juiste adres. Als u uw apparatuur goed onderhoud staan wij in voor jarenlang plezier!