Bij koffiebranderij de Koepoort bestelt u verse koffie. Sterker nog, wij steken onze brander meestal pas aan nadat wij uw bestelling hebben ontvangen. Mochten wij uw koffie nog op voorraad hebben, dan is deze nooit ouder dan 2 weken. Want verse koffie drinkt u het beste binnen 2 maanden na het branden. U zult het verschil proeven!
Daarnaast werken wij met 100% Arabica-bonen en bepaalt u zelf welke single-origin boon we voor u mogen branden. Kiest u voor een soepele Braziliaan, of een fruitige Afrikaan?
Wij branden onze koffies altijd vers in kleine batches op onze electrische Giesen koffiebrander.
De koffies die u bestelt branden we dan ook vers voor u, of hebben wij zeer onlangs gebrand. Op onze zakken treft u ook altijd een branddatum aan!
Al onze koffies kunt u hier vinden
Koffieabonnement gebrande bonen?
Heeft u de koffie van uw keuze gevonden? Dan kunnen wij u met ons koffieabonnement volledig ontzorgen. Gewoon met vaste regelmaat de gewenste koffie in huis en dat ook nog met extra korting! Hoe werkt het?
Mail ons op info@koepoortkoffie.nl welke koffie en met welke regelmaat u wilt ontvangen.
Eigenlijk is dat alles. Simpeler kunnen we het niet maken! Zijn er geen kleine lettertjes?
Nou, bijna niet. We spreken graag het volgende af:
- Een abonnement kan op ieder gewenst moment ingaan of stopgezet worden. Zonder opzegtermijn, bestelverplichting en dat soort dingen. Gewoon even mailen!
- U bepaalt zelf de koffie die u wilt ontvangen en de bestelfrequentie.
- De eerste bestelling is tegen de ‘normale’ prijs. De tweede bestelling ontvangt u met 2,5% korting, de derde en iedere daarop volgende bestelling levert 5% korting op.
- U betaalt de actuele winkelprijs van de koffie. U profiteert dus indien een koffie in de tijd goedkoper wordt, maar u betaalt ook meer als de koffie in prijs stijgt vanwege duurdere inkoop.
- Wanneer u 1 parameter aanpast van uw abonnement, dan behoudt u gewoon uw korting. Dat betekent dat u vrij kunt wisselen binnen uw abonnement voor:
– een andere soort koffie, of meer of minder koffie
– een andere levertermijn, zowel met een hogere als een lagere frequentie
– een levering overslaan, bv vanwege vakantie - U verliest de korting wanneer u langer dan 2 periodes overslaat. Dan begint u daarna opnieuw met het opbouwen van korting.
- Uw koffielevering kan tot 3 dagen eerder of later verzonden worden vanwege interne (brand)planning.
- De koffie wordt op rekening verzonden. De betaaltermijn is 14 dagen.
- Voor alle informatie en/of wijzigingen kunt u mailen op info@koepoortkoffie.nl