Bij koffiebranderij de Koepoort bestelt u verse koffie. Sterker nog, wij steken onze brander pas aan nadat wij uw bestelling hebben ontvangen. Want verse koffie drinkt u het beste binnen 2 maanden na het branden. U zult het verschil proeven!
Daarnaast werken wij met 100% Arabica-bonen en bepaalt u zelf welke single-origin boon we voor u mogen branden. Kiest u voor een soepele Braziliaan, of een fruitige Afrikaan?
Wij branden onze koffies altijd vers in kleine batches op onze electrische Giesen koffiebrander.
De koffies die u bestelt branden we dan ook vers voor u, of hebben wij zeer onlangs gebrand. Op onze zakken treft u ook altijd een branddatum aan!
Al onze koffies kunt u hier vinden
Koffieabonnement gebrande bonen?
Heeft u de koffie van uw keuze gevonden? Dan kunnen wij u met ons koffieabonnement volledig ontzorgen. Gewoon met vaste regelmaat de gewenste koffie in huis en dat ook nog met extra korting! Hoe werkt het?
Mail ons op info@koepoortkoffie.nl welke koffie en met welke regelmaat u wilt ontvangen.
Eigenlijk is dat alles. Simpeler kunnen we het niet maken! Zijn er geen kleine lettertjes?
Nou, bijna niet. We spreken graag het volgende af:
- Een abonnement kan op ieder gewenst moment ingaan of stopgezet worden. Zonder opzegtermijn, bestelverplichting en dat soort dingen. Gewoon even mailen!
- U bepaalt zelf de koffie die u wilt ontvangen en de bestelfrequentie.
- De eerste bestelling is tegen de ‘normale’ prijs. De tweede bestelling ontvangt u met 2,5% korting, de derde en iedere daarop volgende bestelling levert 5% korting op.
- U betaalt de actuele winkelprijs van de koffie. U profiteert dus indien een koffie in de tijd goedkoper wordt, maar u betaalt ook meer als de koffie in prijs stijgt vanwege duurdere inkoop.
- Wanneer u 1 parameter aanpast van uw abonnement, dan behoudt u gewoon uw korting. Dat betekent dat u vrij kunt wisselen binnen uw abonnement voor:
– een andere soort koffie, of meer of minder koffie
– een andere levertermijn, zowel met een hogere als een lagere frequentie
– een levering overslaan, bv vanwege vakantie - U verliest de korting wanneer u langer dan 2 periodes overslaat. Dan begint u daarna opnieuw met het opbouwen van korting.
- Uw koffielevering kan tot 3 dagen eerder of later verzonden worden vanwege interne (brand)planning.
- De koffie wordt op rekening verzonden. De betaaltermijn is 14 dagen.
- Voor alle informatie en/of wijzigingen kunt u mailen op info@koepoortkoffie.nl